utorak, 2. kolovoza 2011.

JESTE...

Kao da nije dosta što je sjutra JGL i imam rajzefiber zbog puta na Durmitor plus strah od uspona na Međede i Bobotove kukove, baš mi je danas stigao i obračun poreza - zato što moje draaaage poslodavke ne uplaćuju dovoljno poreza, moram iskrcati 2.600 kn, a da nisam dobio i nešto povrata za prvih šest mjeseci, bilo bi i preko četiri soma... Tako da sam sad besan!
Ali naravno, šta je moja nesreća prema onoj Ejmi Vajnhuas i njezine obitelji. Ništa! Pjesma Rehab dobila je nastavak:
"They tried to make me go to rehab
But I chose to die, die, die!"
Još jednom se potvrđuje da novac, slava, talent, popularnost i ljepota nisu dovoljni ako je glava toliko luda. Ode žena za koju je Ali G. rekao da se sastoji od 80% kose i samo 20% tijela...
Danas je na Oprah bio Džordž Dablju Buš, mnogo simpatičan čičica. No, ako je on čičica, šta je onda ono staro đubre Džordž Ejč Dablju Buš (skraćeno: Buš Stariji) i njegova Barbara, koji su također dobili priliku nešto reći? I ovdje se nešto potvrđuje, a to je da bez obzira na količinu zla koju zastupaš i prezentiraš, možeš doživjeti stotu...
Garden State, Sunny State, Država Divljeg Kestena... Jel to izmišljeno zato da ih glupi Amerikanci lakše zapamte? Može i jednostavnije: 50 Stupid States connected in ej džajnorms ultra stupid state!
Ako vam smrdi WC, kupite Bref! Ona žena s reklame ima tako blaženi izraz lica kad udahne nakon što je pustila vodu, kao da hoće reći: "Jao, kako sada lepo miriše, a ne kao inače kad moram da udišem vonj svojih govana! Hvala Ti, Brefe!"
Jeste li sakupili sve Koka Kola istorijske boce?
Motovunski festival posjetile su glumice Lucija Šesto i Barbara Četristopedeset...
A šta kažete na one sinkronizatore na dnevniku (čini mi se) TV Nova? Ono kad su vijesti iz svijeta pa ne stave titl, nego svakog lika sinkronizira druga osoba, strašno nešto! Mislim, sinkronizacija je toliko uspješna da mi se čini kao da za istu angažiraju ljude iz režije, tehnike, novinare... Majko mila!
No, nije to ništa za OTV, Jabuku ili Z1, ne razlikujem te televizije. Postoji tamo neka emisija u kojoj voditelj Buco izgleda toliko zbunjeno pred kamerom da više djeluje kao gost koji prvi put sudjeluje u nečem sličnom. Sve mi se čini da nisu imali nikoga za to pa su uzeli prvog prolaznika koji je pristao. Doduše, ovaj je rekao: "Ovo, može, buraz, kuiš, sam da skoknem po ćevape pa bute mi sve objasnili."
Mislili smo da je Tuđman grozan pa smo dobili Mesića, a to đ...e nakon dva mandata i dalje troši novac poreznih obveznika. I ne samo to. Na nekadašnji Dan ustanka naroda Hrvatske i Bosne i Hercegovine, u Srbu izjavljuje da je jedina ispravna povijesna istina da je "ustanak" počeo 27.7. u Srbu!?! A šta je s 22.6. i Sisačkim odredom? Ne mogu vjerovat! Doduše, bez obzira na degutantnost, mora mu se priznati da ima duha! Za razliku od Lignjoslava koji nema čak ni to! Može li Hrvatski sabor donijeti jedinu ispravnu odluku u novije vrijeme i ukinuti instituciju predsjednika? Naravno da ne može! Fuj!

Nema komentara: