srijeda, 18. ožujka 2009.

RUKA

Ovu priču ispričao sam više od sto puta. Dopizdilo, brate:
"Pao sam s bicikla, slomio ruku, bio pomak, operirali me, stavili pločice i šerafe, koje sam uspio rasturiti, tj. pomaknuli se pa kost nije zarastala. Prvo što me doktor pitao kad je vidio snimku bješe jesam li opet pao s bicikla. Zato sam bio na drugoj operaciji. Tad mi je izvadilo dio kosti iz zgloba da bi nadomjestilo ono što nije zarastalo i ponovo stavilo pločice i šerafe."
Priča ima i nastavak, a pišem ga zato jer ću možda taj nastavak ispričati deset puta manje ako ovo pročita deset posjetitelja ovog ažbloga:
"Danas bio na kontroli. Ovaj put pločica stoji dobro i kost dobro zarasta, no jedan se šeraf počeo izvlačiti. Sad me nije pitao jesam li pao s bicikla jer je šteta puno manja, nego jesam li skidao longetu. Kakvo potcjenjivanje! Kao da ne mogu rasturiti šerafe ne skidajući longetu!!! Uglavnom, vjerojatno će ponovo operirati, s tim da je odmah naručio pločicu od nekog puno čvršćeg materijala koji se ne vadi, tj. ostaje 4 life."
Elem, nema Traverse, nema Medotreka, Risnjaka, a vjerojatno ni Velebita, Sljemenskog maratona, niti Cresa. Možda se vidimo na 24 sata Sljemana i na Grossglockneru...

Nema komentara: